טיפול בקונפליקטים

 

אנחנו מבלים הרבה זמן בתקשורת עם אחרים ולפעמים, למרות הכוונות הטובות שלנו אנחנו נקלעים לשיחות קשות.  לפי טנן (1998) , פירושים שונים שניתנים למילים וגישות ניהוליות שונות יכולות להוביל למתחים וקונפליקט בין אנשים.

לפי ההגדרה של ויקיפדיה קונפליקט קורה כאשר שניים או יותר צדדים ,אשר לכאורה מטרותיהם אינן מתיישבות זו עם זו, מבקשים להכשיל האחת את יכולתה של האחרת להשגת מטרותיה.
"התנגשות של אינטרסים, ערכים, פעולות או כיווני פעולה יכולים להצית קונפליקט".
הבעיה בקונפליקט במקום העבודה הוא שבדרך כלל מונע מפתרונות יצירתיים להישמע ונותן מקום יתר לאגו של הצדדים להשמיע את קולו.
קונפליקט גורם למתח בין הצדדים, עצבנות, ירידה בתפוקה ועוד.
טיפול נכון בקונפליקט מועיל להורדת רמת המתח, החזרת האיזון והאמון בין הצדדים על מנת להגיע לפתרונות בונים מתוך הבנה וכבוד של הצרכים של האחר תוך שמירה על הערכים האישיים.
במהלך האימון נלמד שיטות לטיפול בקונפליקט, יצירת אמון עם הצד השני, יצירת תשתית לשיתוף פעולה ועוד.

האימון הוא ייחודי במינו כולל סימולציות של מצבי אמת ומעקב מתמיד אחר התקדמות הלקוח.

טיפול בקונפליקטים

 


| טיפול בקונפליקט || שיפור יחסים אישיים || טיפול במשברים |
 




 

עיצוב